Leveransvillkor

Leveransvillkor

Reklamation av leverans

*Skador kan reklameras direkt till fraktbolaget.
*Saknas varor reklameras det direkt till Wizeguy Sweden AB.
*Alla reklamtioner gällande leverans ska inkomma senast 7 dagar efter att ni mottagit leveransen. 
*Vid ändringar av leverans uppgifter (som tel nr, adress osv) tillkommer en kostnad på ca 150-500kr beroende på fraktbolagets avgift för ändringen. 

Alla våra produkter skickas från vårt egna lager om inget annat framgår. När du lagt din order packas den så fort som möjligt och vi skickar paket med Postnord och DHL varje dag. Så du bör ha ett spårnings nr på "Mina sidor" om du trycker på order nr samma dag om du beställer på en vardag. Beställer du på helg eller röd dag packas din beställning på följande vardag. 

Våra vanligaste leveranssätt är Postnord Mypack och DHL Service Point. Båda dessa skickas till närmsta utlämningsställe och kan oftast hämtas ut dagen efter beställning. 

Postnord Home är för dig som vill ha lite mer flexibilitet du får då ett sms när paketet är skickat. Där får du välja tid för hemleverans (inkl kvällstid) eller om du vill hämta ut paketet på valfritt utlämningsställe. 

DHL Home delivery skickas också direkt hem till dig efter en avisering.